نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4743
-
الف
+

گریه و بغض «صدیقه کیانفر» بازیگر کهنه کار سینمای ایران+ویدیو

«صدقیه کیانفر» بازیگر ایرانی که چند وقت پیش در شفاخانه بستری بود از اینکه به او نقش نمی دهند، انتقاد کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «صدقیه کیانفر» هنرپیشه کهنه کار ایرانی که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 با بازی وی در سریال های «میوه ممنوعه» و «شب دهم» آشنا شدند ، در یک مصاحبه گفت که غصه می‌خورم وقتی می‌بینم جوان‌ها را پیر می‌کنند و من در خانه بیکار نشسته‌ام؛ این اتفاقات دلم را می‌شکند.

«صدیقه کیانفر» با بیان این که بیش از یک هفته است در شفاخانه بستری شده‌ ، گفت: در این مدت غیر از مدیر خانه پیشکسوتان و شخصیتی چون «آتش تقی‌پور» کسی به دیدنم نیامد.

وی درباره علت اصلی بستری شدنش در شفاخانه گفت : این رفت و آمدها به شفاخانه ،صرفا بخاطر بیماری نیست، بلکه به من کار نمی‌دهند و غصه می‌خورم چرا تلویزیون مدت‌هاست مرا فراموش کرده و اخیراً فراموشی به سراغ رادیو هم رفته است.

بازیگر سریال «میوه ممنوعه» با بیان اینکه مریض شدم و مرا کنار گذاشتند، تأکید کرد:من برای مردم و برای دلم کار کردم و هر وقت نقشی به من می‌دادند دیگر صدیقه کیانفر نبودم و سعی کردم با کرکتر جدید زندگی کنم اما به وقت بیماری و پیری کنار گذاشته شدم. 

وی با تأکید بر این نکته که مسئولین باید توجه کنند و به هرکسی نگویند بیا بازی کن و یا جوان‌ها را پیر نکنند در حالی که ما در منزل بیکار باشیم، علاوه کرد: من اگر مریض می‌شوم از غصه کار نکردن است و غصه به بدن آسیب می‌زند و راهی شفاخانه می‌شوم. 

«صدیقه کیانفر» زاده 20 دلو(بهمن) ۱۳۱۱ هجری خروشیدی در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

او فعالیت در رادیو را از سال ۱۳۳۶ با گویندگی و اجرای نمایش در رادیو نفت آبادان تجربه و بازی در سینما را با «بحران» کاری از «علی‌اصغر شادروان» آغاز کرد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

بازیگر سریال «شب دهم» : آویزان شدن از درخت باعث شد خانه نشین شوم

م ح

نظر شما
ارسال نظر